期中考開始。
經濟學很難,我說應用。
很多理所當然的事要我解釋阿,要我說什麼?

 

然後這禮拜我蹺了馬術課。
不是因為要掃馬廄喔    是因為要看英文。
我也跟馬兒touch阿

 

不過蹺課就算了,下午gh的課
走到半路就被馬術老師給叫住了
大喊"楊x茹!!"
哇咧,第一次蹺課就被抓到了。

 

 

然後星期四考兩科,英文跟微積分
才說英文要teamwork大家互相照顧
結果到教室就有人臨陣脫逃
不過還好他逃了,我才遇到真正的高手
會讀又會寫,比我一個個慢慢查的人寫的還快
GJ!

寫完就互相對個答案,然後帶著愉悅的心交卷
什麼?看不懂嗎?
就是作x(或者是o弊)
大學生都要體會這一段時光的。(笑

 

 

很幹的是,早上為了趕teamwork
走樓梯不小心絆倒,害我的黃金右手之中的鑽石食指和中指都受傷了
你知道那有多重要嗎?
雖然只是小擦傷,但是!!你寫考卷就靠那兩隻手指了!!
而且擦傷擦的挺深的﹍
碘酒擦下去有夠痛的
很糟的是下午還有微積分。

 

 

微積分真的是危機,考卷....除了上面那兩排
系級 學號 姓名
我其他都..............................

 


不是值得誇耀的事阿
就跳過吧。

 

-------------------------------

 

something i found in that group.

maybe we chat with smile,but that's just a coincidence.

who care who you are? they just do their own.

their friendly smile make you think they are someone who care about you.

actually,the smile just from courtesy.

it doesn't have any other important meanings that you thought.

 

 

i misunderstanded.

since today i found the serious misunderstand.

thanks to jie,i learned i cannot do too much for someone on  impulse.

before i sink into, i realize something i had been believed is a big joke.

 

a big joke. 

 

DERA, don't worry.

i'm fine.because i know you still hug me tightly,

and i am there in your mind always.

 

hope everything go right for you

and me.

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fadeless 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()